شركت مهندسين مشاور پارس فرازبند در سال 1382توسط جمعي از كارشناسان مجرب و توانا، شامل تخصص های : عمران، مكانيك، شيمي، هيدروليك، صنايع، كامپيوتر با گرايشهاي وابسته به هر يك از مهندسي‌هاي پايه در زمينه طراحي و مهندسي تاسيس شده و فعاليت خود را با احراز صلاحيت از سازمان مديريت در همان سال شروع كرده است.

مديران و همكاران اصلي اين شركت با سابقه بيش از 20 سال در زمينه هاي صنايع نفت و گاز،پالایشگاه و پتروشيمي، خطوط انتقال نفت و گاز و ایستگاههای تقویت فشار ، سدسازی و نیروگاههای برق آبی، تاسیسات آب و فاضلاب ، تصفيه خانه های آب و فاضلاب، شبكه هاي آبياري و زهكشي ، کنترل و هدایت سیلاب ، بندرسازی و سازه های دریایی در انجام امور تخصصي و حرفه‌اي مرتبط با پروژه‌هاي E، EP ، EPC و MC گردهم آمده‌اند، تا تجربيات خود را در خدمات فنی و مهندسی در خدمت دستگاههاي اجرايي كشور قرار داده و در عمران و آبادي اين سرزمين به کار بندند.

همكاري نيروهاي با سابقه به همراه مهندسين مجرب، با استعداد، پر انرژي و خلاق با توجه به تخصصهاي مختلف محيط كاري پويا و فعالي را بوجود آورده است كه در آن توانايي همياري و همفكري با كارفرمايان در زمينه هاي مختلف را ميسر ساخته است.

در همين راستا اين شركت پيرو عملكرد سالهاي گذشته پرسنل خود و به پشتوانه توان فني پرسنل و امكانات كامل و رهجويي منابع جديد علمي و به روز، توانسته است در پروژه‌هاي مختلف مطالعاتي و نظارتي در تخصصهاي فوق كارفرمايان متعددي را در ارائه خدمات مهندسي همراهي نمايد و با افتخار توانسته رضايت كارفرمايان را نيز جلب نمايد.

به دنبال فعاليت هاي فني و جذب نيروهاي متخصص اين شركت هم اكنون در رشته هاي نفت و گاز و پتروشيمي فعاليتي دوچندان را شروع كرده است و تلاش مي‌نمايد تا در آينده بتواند دامنه خدمات مشاوره‌اي و اجرايي خود را با حفظ كيفيت فني توسعه دهد. اميد است اين شركت مهندسي بتواند افتخار ارائه خدمات ياد شده را براي كارفرمايان محترم پروژه هاي عمراني داشته باشد.

درباره پارس فرازبند